Assalamualaikum. Welcome To My Blog . Thankz for visits my blog. Don't forget to be my follower yaa. ❤

Dushh , HELL yeah !

yeah , aku nak cakap sikit nie , dengar elok elok ea , grrr. WTH , kau jangan nak mengarut boley tak , hishhh.

"ooo ,same lah akak dye ade cakap gan saye....oi jangan rampas ___daripada aq....lepastu saye kata jangan harap...lepastu dye jawab bukan ko tapi Sarah Azirah dye kate". kata seorang budak nie kat aku.

woi , kau sedarlah sikit yang kau tu sape , aku lagi tua dari kau tauk ! buat pengetahuan kau , aku TAK ingin nak rampas budak tu dari kau lahh , hishhh. kau salah orang lah budak , aku dengan dia tak ade pape , jangan sesekali kau buat fitnah ye , FAHAM ? IHATETHIS! dan untuk pengetahuan kau wahai budak , aku bukan BABI , aku manusia lah ! kau tak boley bezakan manusia dengan BABI ea , ishh -.-'

p/s: bahasa aku kasar ea , sorry ye sebab aku betul betul angin dengan sorang budak nie.

No comments:

Post a Comment