Assalamualaikum. Welcome To My Blog . Thankz for visits my blog. Don't forget to be my follower yaa. ❤

Cerita seorang adikk !

whoaa , dalam family aku , aku digelar "adik" atauponn "ayang" , cehhh. *manja nauu* ILOVEMYFAMILYDAMNMUCH ! aku sayang family aku lebihh lahh , heee. actnya , aku manja la jugak , kadang kadang jehh. *kononnya* tetapi , aku selalu kena buli dengan abang abang tersayang aku , tpi best jgak ! XD


:: My lovely mother and father::


:: Happy siblings ::


:: Aku anak makk *waktu nih aku kecikk lagi , kecikk nau*::


:: Big family && Happy family ::

woot , arinie aku TERrajin pulak upload pic bagaii , haha ! rindu sangat sangat saat satu family berkumpul , the best moment , awww :DD aku hak milik keluarga aku *cettt* adikk aishiteru abah , makk and abang abang tergila XD

No comments:

Post a Comment