Assalamualaikum. Welcome To My Blog . Thankz for visits my blog. Don't forget to be my follower yaa. ❤

Trouble.

arghhhh. *jerit dalam hati* fuhhh. lega lah jugak , tapi sikit jehh. *kononnya* masalah masalah masalah. dalam kata lain ialah konflik. :( hidup selalu dipinggirkan. keseorangan dan takda kawan yang benar benar memahami perasaan aku ini. *cehh* takde sape pedulikan aku. *kenyataan* sekarang ini , aku betul betul perlukan kawann seperti NaDiSaSuSai. banyak benda aku nak luahkan. penat nak pendam lama lama. heee. memang aku ni tak layak nak bahagia ke ? hurmm. sepi tanpa kata. -.-'



from now on , aku nak akhiri segala masalah ini. mana ada orang yang terhegeh hegeh nak masalah. ye tak? hehe. mulai hari ini jugak , aku nak ubah perangai aku yg baik nie , jadi lebih baik. Go Sarah Go ! Just Do It *tiru Nike* itu adalah salah satu amalan mulia. haha. :PP setiap orang pasti perlukan seseorang. yeahh. :DD

No comments:

Post a Comment