Assalamualaikum. Welcome To My Blog . Thankz for visits my blog. Don't forget to be my follower yaa. ❤

Psssttt.

alahaii , sedihnya aku. okayy , lepas 7.2.2011 aku dah tak boley online dan berblogging lagi. mungkin nie kali terakhir aku update untuk bulan dua kott. harap harap tak lah. mulai 7.2.2011 , aku mahu berubah. yeahh. jangan halang aku ye setan setan semua. tak baik taww. :PP aku nak jadi Sarah yang baru. berfikiran lebih matang dan cuba untuk lupekan si dia.

aku juga taknak cengeng lagi macam budak kecik. macam hawauu kan. aku tahu. dia dengan hidup dia , aku dengan hidup aku. baru adil. :DD yang aku pikir sekarang nie , aku nak jadi orang yang berjaya dunia akhirat okayy. korang jangan pelik sangat taww kenapa aku baik sangat kalau balik dari maktab. itu aku. Sarah Azirah. haha.

mungkin ade baiknya jugak aku masuk maktab kan. tapi aku takut lahh kalau aku menangis maraung raung rindu family. bukan rindu dia okayy. rindu family. T_T aku sayang diri aku , so aku kena berubah. aku tahu ramai yang tak suka dengan aku sekarang nie. aku tahu. hurmmm.

okaylah byebye semua. harap boley chatting dengan korang lamalama lagi. Sarah sayang semua. kalau Sarah ade buat salah , maafkan lah ye. tengss for everything kawann. nantikan Sarah yang baru taww. haha. i have to go now. :(

Assalamualaikum.

1 comment: