Assalamualaikum. Welcome To My Blog . Thankz for visits my blog. Don't forget to be my follower yaa. ❤

Hangout !

ohoii orang kampung. aku happy. aku happy lahh. *lorat jehh* okayy. hari ini 29.1.2011 aku hangout dengan Diena and Nabila. jumpa kat kampung buku sebab nak jumpa Ain Maisarah lahh. hehe. whoaa. tidak kusangka tidak kuduga dapat berjumpa dengan beliau. macam mimpi jehh , bak kata Nabila. :DD

lepas jehh jumpa Kak Ain , kiteorang pergi lunch. tapi aku dengan Nabila je lahh. Diena sudah balik dulu. T_T aku dengan Nabila lunch di McD. awww. sebelum tuh , kiteorang solat di taman buaya. puas cari surau , akhirnya jumpa.

aku lunch McChicken , McFlurry and MiloAis jehh. Nabila pulakk , ProsperityBurger , McFlurry and MiloAis. aku kekenyangan . haha. okayy. yang penting aku dapat jumpa diorang sebelum maksud maktab. yay. aku happy. nak join happy ? jomjom. dipersilakan.













okayy. aku dah gemokk kan. senyap ! aku malu. aku nak diet. jangan halang okayy. thanks to Nabila and Diena sebab buat saya happy hari ini. sayang korang ketat lahh. hahaha. much love !

No comments:

Post a Comment