Assalamualaikum. Welcome To My Blog . Thankz for visits my blog. Don't forget to be my follower yaa. ❤

How ?

err. pening semacam kepala aku nie. macam hawauu lahh. >.< bertambah pening bila kena kemas barang maktab. gahh. banyaknya barang aku beli. tapi rasa macam ade jeh yang tertinggal lagi. haha. eitt , biasalah orang perempuan banyak kepentingannya. susah taww. :PP

yang buat aku happy sebab banyak barang maktab aku warna pink. awww. *lorat jehh* kau tak suka ? kesah pulakk aku -.-' huh , aku pening lahh. macam mana nak mulakan kemas barang. tak tahu nak mulakan macam mana. Mr. Muscle tolongg sayaa. perlu ke tulis nama kat barang ? errr. mestilah untuk mengelakkan barang hilang *sendiri tanya , sendiri jawab* :PP

okayy. aku tak tulis nama dekat barang barang aku. tapi ken , aku tulis 0710. ade makna taww disebalik nombor tuhh. cehhh. mak aku ponn syak wasangka. hehe. disamping itu , nombor maktab aku tak sedap. tapi , senang diingat kott. yeahh.

rasa macam tak bersedia lagi lahh nak masuk maktab. nanti rindu dengan family macam mana ? susah taww. tapi takpee , nanti aku boley gedik gedik dengan abang aku. bhahaha. tak salah ken. okayy lah byebye. aku nak kemas barang. >.<

Assalamualaikum (:

No comments:

Post a Comment