Assalamualaikum. Welcome To My Blog . Thankz for visits my blog. Don't forget to be my follower yaa. ❤

Itu sayaaa.

okayy. kat sini saya nak story mory sikit tentang diri saya. awww. :DD jika ade kekurangan pada diri saya , saya tidak pernah menyesal. sebaliknya , saya bersyukur kerana Allah menjadikan saya sebegini. *alimm weyh* :PP

seorang yang suka senyum. *tak tipu tauu*
seorang yang suka merajuk.
seorang yang peramah kott. *tak pasti*
seorang yang rajin. *rajin nauu*
seorang yang gila gila.
seorang yang setia. *statement berani mati* :PP
seorang yang simple && mimple. bhahaha
seorang yang penyayang taww.
seorang yang mudah tersentuh hati.
seorang yang cengeng. dalam kata lain suka menangis *tak tipuu*
seorang yang penyabar. *statement berani mati* :PP
seorang yang kuat jeles. *tak tipuu* :DD


okayy. tu je lahh. ade banyak lagi nak story mory , tapi malas nak taip. :PP kalau nak tahu lebih lanjut , tanya kepada tuan punya badan okayy. :DD i'm okayy. soalan ape sahaja boley tanya. tak kesah ponn *kononnya* byebye awakk yang comell. aww ツ

No comments:

Post a Comment