Assalamualaikum. Welcome To My Blog . Thankz for visits my blog. Don't forget to be my follower yaa. ❤

HeyHey.

hyehye awakk semua. okayy , tadi ken aku check taww yang aku dapat MRSM ke tak. dengan tangan yang menggeletar , aku pon taip angka giliran aku. fuhhh. dupdap dupdap. *lorat jehh* yeahh. akhirnya , aku dapat jugak MRSM. awww. :DD aku mintak MRSM Alor Gajah , so dapat sane la ken.

mak aku ponn kata , kat sana abang aku boley jaga aku. tengok tengok ken aku. macam korang tak tahu , aku ken manja. alahaii :PP okayy. nanti aku dah masuk sane , tak dapat lah chatting ngan dia bila weekend. hehe. -.-'mana taknya , dibenarkan balik sebulan sekali jehh. aiyooo. cam mana nie. nanti aku terlebih lebih rindu dia plak. bhahaha. :PP gonna miss you.


okay. tengoklahh gambar kat atas tu. untuk paparan lebih jelas , sila klik pada gambar tersebut. harap maklum. sekian terima kasih.

No comments:

Post a Comment