Assalamualaikum. Welcome To My Blog . Thankz for visits my blog. Don't forget to be my follower yaa. ❤

Penatt.

hyehye awakk awakk. fuhh. penat betul aku. *penat nauu* okayy. tadi pergi kenduri kahwin kat mane ntah. lupe plak. tak amik tahu pon dekat mana :PP lepas jeh pergi kenduri kahwin ken , pegi tengok itu abang abang tersayang aku. *cehh* lepastu plak ken , aku pegi cari barang barang nak masuk maktab plak. tempat aku borong nak beli barang maktab ialah MyDin. awww. :DD laku MyDin dibuatnya. bhahaha. hampir kesemua barang maktab aku warna pink. heee. aku kan gila ken warna pinkk. awww. mak aku ponn membebel taww sebab aku nak pink jehh. heee. korang tak suka warna pink ? huh. senyap sudahh. :PP ayah aku pon berkata , beli barang macam tinggal tetap je kat maktab. tak nak balik ke ? bhahaha. alahaii. mana boley tak balik. mesty balik. nanty aku rindu plak dengan menatang yg bernama Facebook tu taww. :DD *kembang Zuckerberg* bhaha. okay lah awak awakk semua. nak buat homework lahh. byebye.❤

No comments:

Post a Comment